Experience Abroad - Indonesië - Reisverslagen van Janneke van Hugten - WaarBenJij.nu Experience Abroad - Indonesië - Reisverslagen van Janneke van Hugten - WaarBenJij.nu

Experience Abroad - Indonesië

Ik ga voor 2 maanden naar Indonesië voor de minor Experience Abroad. Dit is een vrije keuze binnen de minoren. Ik ga komend half jaar twee minoren volgen namelijk:
- Experience abroad
- Cultuureducatie

Dit is dus mijn eerste minor. Ik zal hier samen met Martje (een student van de Pabo in Veghel) verblijven in Yogyakarta gelegen op het eiland Java. Hier gaan we stage lopen op een deeltijd Nederlandstalige basisschool genaamd: De Taaltuin. Overdag gaan de kinderen naar een Indonesische of internationale school en na hun school komen ze naar 'de taaltuin' om hier Nederlands te leren en de Nederlandse cultuur. Op deze school zitten 36 kinderen verschillend van peuter tot het voortgezet onderwijs. Als je de site van de school wilt bekijken kun je kijken op: www.detaaltuin.org Tijdens ons verblijf zullen we ook enkele lokale scholen bezoeken. Echter moeten we dit daar ter plekke gaan regelen.

Je kunt je aanmelden voor de mailingslijst. Elke keer wanneer ik een bericht plaats ontvang je hierover een mail. Dan hoef je niet steeds te kijken of ik weer een berichtje geplaatst heb of niet. Aanmelden doe je links beneden bij: Blijf op de hoogte!. En dan: meld je aan voor de mailingslist.

Recente Reisverslagen:

07 April 2015

Het zit er op!

30 Maart 2015

Een rit van 9 uur naar Pangadaran!

23 Maart 2015

Nog steeds iedere dag genieten!

15 Maart 2015

Bezoek lokale scholen

11 Maart 2015

Singapore een westerse wereld!
Janneke

Actief sinds 28 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3382

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 05 April 2014

Experience Abroad - Indonesië

Landen bezocht: